22 Ağustos 2010 Pazar

uuiiyy ağlarmişum meğersam

film izleyerek sabahladım bu gece. öncesinde büşra..
ucundan dokunmuyor değil hani. kabuk altı yaralarımı sızlattı biraz. biraz ama. eskiden olsa onda da kesin koyverirdim. ama kurumuştum hissizleşmiştim. gözlerimde buğulanıp kayboluyordu artık hüzünlerim.




ardından yüreğine sor.. 
başta çok folklorik geldi film. habire türkü söylemeler horon tepmeler.. ama gerçek olan bi aşk vardı. farklı dinden olsalar da onlar vazgeçmeyeceklerdi. ama yok illa çıkıcak birisi silah zoruyla sahiplenmeye çalışıcak hakkı olmayanı. tabi seven ne yapsın? (izleyen olursa diye söylemicem bu kısmı) dillerde dolaştı sevdası.

ve ben bunu seyrederken-inanmayacaksın- hüngür hüngür ağladım. boğazıma kadar gelip gözlerime de ulaştı nihayet. hıçkırabiliyordum. kirpiklerim sırılsıklamdı. yanaklarımdan sapır sapır gözyaşı damlamayalı o kadar olmuştu ki..parmaklarımın yüzümdeki nemli dokunuşlarını hissetmeyeli..

demekki gözyaşımı çalmamış biri. ardından ağlanmayacak kadar basitmiş. o kadar derine saklanmış ki gözyaşım çıkması için bir sevdalının ... ... gerekliymiş. ( inan sürprizi kaçardı)

yine betüllüğümü yaptım.nasıl; şevval sam masalcı rolünde anlatıyo bu acıklı aşk hikayesini. derken kadının teki sözüm ona başlıyo ağıt yakmaya :D ama allahım o nasıl bir tip nasıl bir ses tonudur..gözyaşlarıyla gülme krizine girdim. neyse ki film sonunda duygusal bi müzik koydular da ağlak moduma geri döndüm.



aynaya koştum hemen.sulanmış gözlerimi izledim kuruyana kadar. kimbilir yaşlar kaç zaman daha  uğramayacaktı bu gözlere kimbilir kaç zaman daha gerçek aşka şahit olamayacaktım. film bile olsa..



ha bunu dinleyesun

2 yorum:

  1. deli ya :D gözün aydın mı diyim.. te allam delir mişsin sen mi diyyim ne diyim sana :L

    YanıtlaSil
  2. çok iyi oldu çok da güzel oldu taam mı :D:D:D

    YanıtlaSil