7 Kasım 2010 Pazar

anlayan el sallasın bana merhaba der gibi..

kahveden midenin bulanmasıyla kol saatine bakmak ve sınav vaktine sadece saatler kaldığını görmek. uykusuzluk bir yandan.. endişe bir yandan ne bileyim zor be dear.

bu dönem farklı bir şey oldu. her vize final haftası ben sıkıldığımda ya da uykum geldiğinde makyaj malzelerime koşardım.. iyice boyanıp fotoğraf çekerdim üstelik.. neden mi? uykum açılsın diye işte be. sonra makyajın üzerimde hissettirdiği o şey hissi.. ımm ney hissi.. dur.. şöyle ki.. hani böyle makyajlı olduğunda daha bi dikkatli olursun gülerken konuşurken.. elin yüzüne gitmez mesela. öyle işte daha bi temkinli olayım diye mi. bilmiyorum sınav haftaları davranışlarımı pek sorgulamıyorum gerçi. sözün özü bu dönem öyle olmadı nedense. niye olmadı ki acaba?

bir de şu var. aman nazar değmesin çok süper geçiyo lan sınavlarım. ama yarınki kazıksal sınavda ne halt yiyeceğimi bilmiyorum. daha vakit var çalışmaya gerçi. ama sıkıldım artık ya ne bu böyle 5 gün üst üste sınav mı çekilir dear. ben de insanım yani o tarafta...(:P)

gözlerim yanıyor dear. sebebini bilmiyorum. sigara dumanına maruz kaldığımdan mı acaba? hiç bilmiyorum.

ha bir de sınav haftaları göbek atasım gelir durup durup. bak bu dönem de değişmedi bu.

o değil de dün bir sis oldu buralarda.. havaaya dooru bööle guş uçar gibi.. değil tabi. çok mistik gibi hem fantastik gibi böle bi sürü falancastik tarzı kelimelerle tarif edebileceğim bir olay bir durum zuhur etti. güzeldi işte. beğendim. olay bitti dağılın.

oha dear ne öğrendim. babam beni tvde görmüş. dedi bana kapıda kimliğini gösteriyodun dediii. korktum lan. hof. abuk subuk bi anımda kameranın çekesi tutar babam da izler soora da aman da ayıkla pirincin taşını. fakültenin merkez kampüste olmamasına ilk defa sırf bu yüzden sevindim galiba. ahahah.. hayefi kim çeker lan internet sayfasında bile resmi yok.. :D evet evet mümkünse kameramanlar doğal ortamımda görmesinler benii. hoş görseler de çekmezler heralde yavrum sen bi çekil kenara bak üniversiteli abilerini ablalarını çekicez derler..ya dear bak çok pis patliycam bi gün. geçen bi şey oldu. ama böyle çok kötü yani. sinir gıcık bişi. çok üstüme gelmesinler dear. söyle onlara.. kız..

ben öğretmen olcak mıyım dear.. ha?

benim güzel dearcığım sana burdan bi zıddırı bıddırı tavsiyesi: bindiğin dalı kesme.. haydin goruşhuruk..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder