1 Kasım 2010 Pazartesi

bir akşamdı..

dinle..(nickelback - here without you baby)

tuhaf.. kaç saat oldu aklımdasın hala. sadece bir akşamın anısı nasıl bu güne kadar taze kalabildi bilmiyorum. çok zavallı bi zamanımda karşıma çıktın. taze kan kokuyordum ben, kırıktım. sen hiç aldırmadan gözlerimden yakalayıp kendine çektin. hiç ihtimal vermezken beğenilmeye ki öyle vazgeçmiştim.. güzel olduğumu düşündürdün.

ince uzun parmakların gitar çalıyordu. izledim. vücudun, başın, en çok sevdiğim çikolata renkli tenin.. birbirine yaklaştırılmış n ve s kutupları gibiydik. nasıl dayandım.. ah bir kez dokunabilseydim..

benim saflığım.. hiç bir şey yokmuş gibi iyi geceler diyip çekip gittim.

çok merak ediyorum senden yaşça büyük olduğum için mi düşmedin peşime.. yoksa unuttun mu hemen. arasıra aklına geliyor muyum..?  ama ben unutmadım uçan peruk'u..neresi olduğunu bilmeden yürüdüğüm sokakları.. serin bir perşembe akşamında esen boğaz havasını.. hatta gördüğümüz o tuhaf köpekleri :) bir şey dememi bekleyen gözlerin geliyor aklıma ve ben giderken ki bakışların.. off ben çok aptalım.

belki bir gün yine karşılaşırız bebeğim..



(dearcım vizelerim var ben salak salak duygusala bağlıyorum :/ nolcak benim bu halim ha?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder