5 Aralık 2010 Pazar

saçmalıklar silsilesi- savaş

aylin aslım- aşk geri gelir

bunu sana belki de kendime yaptığım için üzgünüm dear.

bu haldeyken yalnız kalmamalıyım kendimle. yalnız kaldığım her an daha fazla batıyorum. düğümleniyorum. ve yazdığım zamanlarda da oluyor bu.

başım büyük belada. bu kez baltayı cidden taşa vurdum. direndim. çok direndim. bunun için kendimi gerçekten takdir ediyorum. ama kapıldım işte. bir şemsiye uçma vakası daha. yağmur ve rüzgar altında bir başıma bırakıldım. sen istemiyor muydun kalp atışlarını hissetmeyi diyebilirsin. gözlerini kapadığında saatlerce bir sureti izlemeyi  sen istemiyor muydun? güne başlarken yataktan kalkma sebebin olsun istemiyor muydun?

çok saol tanrım ya. bak süper makbule geçti bu. hayır neden neden neden o diye sormak isterdim ama yapmiycam. bu boku kendim temizliycem.

hakediyor olabilir. fazlasıyla. bir kalbin atma sebebi olmayı gerçekten hakediyor. ama o kalp benim kalbim olmamalı. anlatabiliyor muyum sevgili insan. buna izin vermicem. çünkü ben bir zamanlar hayaller kurardım gelinlik mağazalarının vitrinleri önünde. çöp oldu hepsi. mavi gözlü çocuklarımı öldürdüm. zevkle döşenmiş evimi yıktım. benim için dün kaldı geriye. ötesi yok. hayaller yok. inançlar yok. ama yeniden yapabilirim.. daha sağlam daha parlak olanlarından.

ciddi bir planla bu iş hallolur. çok sürmez. ben ne badireler atlattım heheyyt. bunla mı sürüklenicem. aşağılık komplekslerine girmeye hiç niyetim yok. bi boşluğuma geldi kontrolümü kaybettim diye kendimi salıcak değilim. ve bunu kendim için yapmicam. ı- ıh bu kez başka..

zafer kazanmış bir çift gözle geri gelicem dear dear. özletmiyecek kadar kısa olucak emin ol bu savaş.

tanımadığım adamlarda ondan bir parça görüp, sanki oymuş gibi yerimden sıçramadığımda bil ki yola çıktım geliyorum demektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder