1 Aralık 2010 Çarşamba

saçmalıklar silsilesi- uyku

good morning b. yine mi uyuyorsun b. uyan artık b. öğlen oldu b. bu kız hala mı uyuyo!!.. vs.

diyebilir misin, uykuya git başımdan diyebilir misin? artık sevme beni.. bitti diyebilir misin? ben diyemem.

geçenlerde bi olay oldu bak bu çok komik. ablamlardayım. bi sürü kadın var falan. beni sadece ablam dolayısıyla tanıyorlar. kişisel yönlerimden bihaberler yani. neyse.. çok sevdiğim bi insana sordum: cennette gece olucak mı? orda oturan bi kadın ne dese beğenirsin: orda da uyucan di mi?
dear dear ne diyim ki ben bu insana..

evet.uyuyorum. saatlerce. çoğu derse geç kalıyorum. randevularımı hep geç saatlere alıyorum. peki hiç mi sabahın köründe kalkmam gereken saatten bir saat önce, zınk diye kalkmadım? hiç mi sabahlara kadar uyuyamadım?

o değil de benim fizyolojik biyoljik ne bokumsa artık, yapım, gece uyanık kalmaya gündüz uyumaya meyilliyse kime ne..

uyku denen o nadide varlığın beni seçmesi ne biliyim benle ilgilenmesi benim ona karşılık vermem sanırım insanların huzurunu kaçırıyor. şahsen ben bu konuda kendimden başkasına zarar verdiğimi düşünmüyorum. yanılıyor muyum?

dinleee "mariyln manson sweet dreams"

ahah.. dün ne oldu, sevgili biricik insan ve oda arkadaşım birleşmiş dalga geçiyolar benle..diyolar ki ben ölsem anlamazlarmış. anca kokarsam farkederlermiş :)

hadi diyelim uyumadım. ne yapıcam?? uykuyla karşılaştırıp diğerini seçebileceğim ne olabilir? yine de ben geceleri uyuyamıyorum dear.. ne çok isterdim yastığa başıma koyup dalmayı. ama olmuyo işte çarşafı ters döndürüp, yorganı nevresimden çıkartana kadar uyuyamıyorum. hadi bunu bir de insanlara anlat..

ben anlayamam diğerlerini. karşında habire uyuklayan, geç kalan, bekleten bi insanla yaşamak nedir bilemem. çok sinir bozucu oluyorumdur belki. yerçekimine dayanamayan. habire kafasını yaslayacak yer arayan. nerde olursa olsun başını dizlerine koyup yatan biri belki de çekilmez biridir.

şu da var. bu halim doğuştan. baygın bakışlarım benim suçum değil..

bir ilkokul arkadaşım. düşün bak bunu hiç beklemezdim.. nasılsın nasıl gidiyor faslından sonra hala uykucu musun dedi yeaa.:)

eğer çok kısa bile olsa kestirme imkanım varsa hiç kaçırmam..

elimde olsaydı belki uyku bi git başımdan insana bi rahat vermiyosun demek isterdim.. ama yalnızca gündüzleri :)

dear sana bi sır veriyim mi. bu uyku bana fena yanık. geceleri utancından gelemiyo.. yaa.

ulan bari hep uçmalı muçmalı rüya görsem. maceralısından falan. seri halinde :D

ama gerçekten üzgünüm. verdiğim rahatsızlıktan ötürü. uyku benim tercihim değil. onun tercihi..:/

şu hayatta hatırlanacağım tek özelliğim bu olucak belki. yakışıklı prens gelip uyandırana kadar..


ben uyurken çaldıkların
uyandığımda hep başucumda
kalsın
sende kalsın ellerim
onlarsız da uyuyabilirim.

ben aslında hep
uyanıkmışım meğersem
rüyada olan senmişsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder