13 Eylül 2010 Pazartesi

burdayım yani

pek bi sessiz kaldım farkındayım. yazmayı istediğim bi kaç şey var ama kafamda otursun istiyorum. hemen triplere girdim gibi di mi :P

biraz duygularımdan uzaklaşmak istiyorum aslında. her zaman aklında biri olması o beyninden kaçmasın diye gözlerini süzüp devamlı uzaklara dalmak. hüzünlü bakmak.. dünyaya çift kişilik bakmak.. güzel evet. her kararında onun varlığını hesaba katmak. planlarını ona göre yapmak. farkında olunmadığın biri için çok şey bunlar güzel şeyler..

hiç gocunmam. böyle olduğu için eksilmem. ben acıyı seviyorum. mazoşist bi tarafım var..(birisi şimdi eminim bi taraf mı? diye isyan eder bütünüyle mazoşist olduğumu söyler :) muck:P) ve bu aptalca tutkum onun götünün kalkıp hissettiğim bu şeyi küçümsemesine kadar devam eder. gurursuz olduğumu asla iddia etmedim. onu kontrol edebiliyorum sadece..

duygularımdan uzaklaşma sebebim usandım diye değil yani. neden bilmiyorum kendimle ilgilenmek istiyorum bi süre. şımarmak, şımartılmak.. biraz toparlanmak belki, güç toplamak. kendimi daha ağır yenilgilere kalbimi daha erişilmez insanlara hazırlamak..

hayatıma dolduracağım şeylerin bi listesini yaptım bu yıllık:
spor
resim(doğuştan yetenekliyim de :P)
yazı ve şiir
gitar
kpssye ön hazırlık
okul dersleri
ehliyet
horon kursuna da gitmek istiyorum ya neyse

umarım aksilik çıkmaz..

it's my life ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder