20 Eylül 2010 Pazartesi

tırım tırım tırsıyorum

meğer ben hiç sevmemişim. hep arzu etmişim. merak etmişim. o kadarla kalmış. sevgi arzunun gerçekleşmesiyle başlarmış..

şimdi dear dear, ne farkettim biliyomusun. bilmiyosun.. gerçi iki insan hayatını inceleyip genelleme yapmak doğru mudur bilemem ama bana mantıklı geldi. takip ettiğim blog hatunlarında dikkatimi çeken şu idi. bu zatı muhteremlerin ilk yattıkları adama hastalık derecesinde bağlanmaları, hayatlarını ona göre şekillendirmeleri ve terkedildiklerinde ayarlanın baya baya bozulması uzun süren depresyon vee sonraki adamlara bağlanmaktan korkup onları oyuncak gibi parmağında oynatmaları. yani sözün özü o asıl adamdan sonra zehir zemberek bi hayat. unutulamayan bi aşk acısı ve tek gecelik ilişkilerle avutulmaya çalışılan kırık bi kalp. off darlandım.

o vakit diyebiliriz ki bu ilk herif çook önemli. aslında sen ona bekaretini değil hayatını veriyosun. gibi bişi işte. korkunç değil mi? oysa ne kadar basit bir adam için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder