27 Eylül 2010 Pazartesi

saçmalıklar silsilesi- üşütük

internetim yok ulan!! yerin altında kalmış bi dairede çekmez tabi.  apartın merdivenlerini mesken edicem artık napiyim. bi iyileşiyim de.evimde hissedebileceğim yakın bi cafe bulmam lazım.. ne düşünüyorum biliyo musun dear. gidicem mesela oturcam açıcam bigisayarımı mis gibi gelcek garson ne istersiniz dicek ben de sıcak su dicem ve çay kaşığı.. sonra da çıkarcam çantamdan sallamamı ya da 3ü 1 aradamı böle bezdircem kendimden. ama ama napiyim yani bi çaya da 5 lira mı veriyim ha söle garson efendi ben mi dedim turistlere gelin burayı turistik yerleşim olayına çevirin fiyatlar kol gibi olsun diye..

hastayım dedim bilmem farkettin mi. (sensiz nasıılım bak banaa gel de bi çoorbaa yap banaa) abartılcak bişi değil. ufak bi soğuk algınlığı. geçer bi kaç güne. yine de sevmiyorum mendillere
bağımlı yaşamayı. baş ağrısıyla uyanmayı. kahkaha atmak isterken öksürük nöbetine girmeyi. en önemlisi güzelim parfüm kokularını alamamayı. ama nezleli bi ses tonu olur ya o işte güzel.  seviyorum o zaman. şarkı bile söylerim.

dearcım işte yine herşey %85 güzel ama ben bilgisayarın başında böyle melankolik takılıyorum..  defterden soğudum bak. napıcam bilmiyorum. küstüm aslında ya da mazaret uyduruyorum. yine yazarım yea çok özenerek almıştım bitiriyim. orda daha sıkı saçmalayabiliyorum bi de..:P

ah net olaydı bi de sayfama uygun(burası biraz meçhul ama bi şekilde bağlantı buluyosundur di mi) resim arardım googlecığımdan koyardım yayınlardım bi de. gerçi sen bunu okuduğunda bunları yapmış olucam. off kesin sıktım seni biliyorum ama bırakma beni. toparlicam kendimi en yakın zamanda. umarım..

o hoo benim yatmam lazım dear bak aklında bulunsun gece 11le 3 arası uyumak lazımmış. vücut kendini
güncelliyomuş falan. o saatlerde uykuda olmazsan erken yaşlanırmışsın.. yaa öle. şimdi yarımı buçuk geçiyo bi de sevgili dear betül yatar.

inanmicaksın ne oldu ahanda şimdi kutu kadar odamdayım veee net var :D yüce rappim kıyamadı bana.. e bi de hastanın duası kabul olurmuş. ehehe..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder