19 Ağustos 2010 Perşembe

altüst.

biraz önce gördüm aşk hayatı artık huzurlu bir düzene oturmuş. kendimi serbest bırakmayı düşünüyorum. burda sadece can çekişen benim. hiç umrunda değil, nerden bilsin ki? birinin mutluluğu hiç bu kadar acı vermemişti. niye düşünüyorum ki aslında hala. bırak gitsin ne hali varsa görsün..


dün irmik helvası yaptım hayatımda ilk kez. 2 kere üst üste hem de ama 2side berbattı. ama zorlasan yenir. çok da kötü değil aslında. şimdi hayatım o irmik tatlısından daha kötü geliyor. belki biri uzaktan baksa gayet lezzetli de bulabilir hayatımı ama sanırım benim ağzımın tadı bozuk. kusabilirsem iyi gelicek.

bırakmalıyım artık gittiğim heryere onu da götürmeyi. izin vermemeliyim iğrenç baş ağrısı haline gelmesine. aklımı başıma devşirmeliyim. acilen..
gripin- beş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder