22 Ağustos 2010 Pazar

bisikletime aşık olan kedi :P

uzaktan farkettim onu. öylesine bir kedidir diye geçip gidicektim yanından. sonra mavi gözlerine takıldı gözüm. zaafım. durdurdum bisikletimi. ben uzaktan severim hayvanları. çekingen bi şekilde izledim önce. miyavlamaya başladı. beni götür dediğini hissediyordum. aklımdan geçmedi değil. koyup sepete tıngır tıngır götüresim geldi. ama ya beceremezsem. evi pisletirse. besleyemezsem hayvan açlıktan ölürse. hem ben uyurken ya yatağıma çıkarsa yüzümü gözümü yalarsa. ı ıh. bana göre değil.
çekingenliğim yavaş yavaş gitmeye başladı. aklıma hep onun küçük bir kedi olduğunu ve en fazla ne kadar zarar verebileceğini getirdim. öyle öyle dokunmaya başladım bile. iyice yaklaştı. tuhaf olanı gözümü converselerime ve bisikletime dikmişti. ayağımı çekince bisiklete yöneldi. jantlara sürünüyo tekeri ısırıyo tırmalıyo zincire tutunuyo falan.. :D tamam bisikletimin çekici olduğunu biliyorum ama bu düpedüz tecavüz be kedicik :D sırtını okşayıp dikkatini bana vermesini sağladım. ama kedinin tuhaflıkları bitmedi. tuhaf tuhaf kasılmalar gerinmeler. ağzını avcuma değdirmeye çalışmalar..:D kucağıma almamı bekliyo garibim. ama imkansız be güzelim.. evden paldır küldür çıkmıştım. çantam olaydı ıslak mendille falan siler öyle kucağıma alırdım belki ama. o şekilde hangi pisliğe ağzını soktuğunu süründüğünü bilmeden fazla samimi olamazdım:D:D ıyy düşününce daha kötü oluyor..yine de o masmavi gözleri olmasa dönüp bakmazdım. bu bile fazlaydı ona :P belki biraz tombul olsaydı daha farklı olurdu. çok çelimsizdi be hiç albenisi yoktu. hem sanırım çingenenin teki besliyordu onu. süt falan koymuştu. vicdanım da rahattı :D
sonra o da yüz bulamadığını anlayınca arabanın altına kaçtı yavşak. :D ben de hıh diyip sürdüm bisikletimi yoluma devam ettim. :)

bi de bi de bu bulutu çok sevdim de şeyettim öyle :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder