19 Ağustos 2010 Perşembe

dear 19,

sevgili 19 yaşım. bitmek üzeresin ve ben bundan çok üzüntü duyuyorum. yine beni ortaokula gidiyorum zannedicekler yine yaşımı bilemiycekler ama ben sorulduğunda 19 diyemiyeceğim. hey gidi yavşak zaman arkandan atlı koşturuyo sanki.. neyse sevgili 19cuğum seni elbette özliyeceğim. yorulduk bu yıl beraber. sever gibi yapıp yarım bıraktılar bizi. ama asla düşmiycez. evet. aah 19 yaşım kısacık saçlarımla hatırliycam seni kuaförde döktüğüm gözyaşlarını ne kadar özlüyorum bilsen. diş tellerimle de hatırlıycam elbet. ne kadar tipik bi tip ya. aslında sevimli de bakarsan kısa saçlı telli kırmızı yanaklı hoplayıp çığlık atan bi varlık :D aslında sana şöyle uzun boyalı saçlı topuklu ayakkabılı ince belli bir tip de yakışabilirdi. ama 25e falan saklıyorum :) sen bu sevimli yumurcakla idare ediceksin :P gitar da çalmaya başladın bak seni çakaal ama günlerdir hatta aylardır ihmal ediyorum ramazan bi gelsin çalışçam diyorum ama hayırlısı.


evet sevgili 19 umarım hayatımda değişenler beni büyük pişmanlıklara sürüklemezler. umarım döndüğümde lanet olsun demem. umarım şimdi olduğu gibi seni hep özlemle anarım. sabahın köründe kalkıp hantal otobüslerde uyuklamayı batak oynarken rezil olmayı çürük içinde kalan kollarımı kaybolan akbilimi nargilenin kafa yapmasını iğrenç diş ameliyatını moraran gözümü sakatlanan ayağımı süt köpek dişlerimi bi sürü insan önünde kendi şiirimi berbat bi şekilde okumamı vs. evet bazılarını tekrar yaşıyacağım. bilmem ki aynı heyecan aynı tat kalır mı. sevgili 19 beni böyle yarım bir kalple bırakıp gidiyorsun. git. me dur yalan söyledim doğru değil ayrılığa daha hiç hazır değilim. aramızda yaşanacak yarım kalan bir şeyler var. gitme dur daha şimdiden deliler gibi özlediiim.

sevgili 19 dün tanıştığım bir insanın vesilesiyle dinlediğim şarkıyı armağan edicem sana. hadi yine iyisin ;)

morrissey- let me kiss you

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder