19 Ağustos 2010 Perşembe

saçmalıklar silsilesi1

elalemin blogunu takip edeyim derken saatler nasıl geçiyor anlamıyorum. yeni insanlar yeni hayatlar keşfetmek güzel be. ama onlara ayırdığım süreyi kendi bloguma ayırsaydım eminim birileri de beni takip ediyor olabilirdi. bilmiyorum yine de kesin bir şey söylemek zor. alpella havuçlu tarçınlı bir kek çıkarmış, ıyyy sakın ola alayım yiyeyim deme. yani şu saatte bi şeyler hazırlamaya üşendim de yemek zorunda kaldım onu. aslında şimdi k flakes olacaıdı. nasıl bir şeydir o yareppim. hem düşük kalorili hem besleyici hemi de harika. ice tea şeftaliye olduğum kadar ona da takıntılıyımdır. şöyle çuvalla satsalar alırım vallahi. of acıktım ben. ne yapsam hani yazmışken de öyle azbuz bişeyler yazmak da istemiyorum ama yapacak da pek bir şey yok gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder