19 Ağustos 2010 Perşembe

saçmalıklar silsilesi-sitem

şiir hakkında pek söz söylemeye hakkım olmayabilir. ama sevgisini nefretini ne bileyim özlemini illa şiir olsun diye saçma sapan dörtlüklere sığdırmaya çalışanları görünce fıtık oluyorum. hayır yani anlatmak istediğin harika olabilir. sen çok acı çekiyor da olabilirsin ama beceremiyorsan bunu hemen yayma. tabi ki ilk denemede müthiş şeyler çıkaracak değil kimse ama bekle be yavrum. bi dur. yazıyor efendim şahsiyetimiz daha okumadan kontrol etmeden hadii paylaş. sora da efendim bunu da beğenenler oluyor. allahım delireceğim hayır yalakalık falan mı acaba yoksa cidden mi beğeniyorlar. neyse dediğim gibi benim bu konuda pek söz söyleme hakkım yok tabi. cürretimi bağışliyiniz. lakin daha fazla katlanamiyciğim. aslında artık böyle dedikten sonra kendi şiirlerimi koyamam buraya :DD ama ama ben paylaşmıyorum kii. neyse çok isterse içimdeki sesim koyarım sorun değil. eleştirin beni yahu. aklıma bayıra karşı yatır beni tırmala beni kaşı beni şarkısı geldi niyeyse. of!! bak yine bi haller geliyor bana ben keçileri kaçıriciğim. annemle bu gün evlilik üzerine konuştuk dedim ki bak ne güzel evleniyorlar okulu bitirip falan ama damadı okurken buluyorlar. benimki de cesaret ha nasıl dediysem artık. hemen çemkirmeye başladı sakın okul bitmeden evlilik falan düşünme yok sandığın gibi kolay bişey değil. kadına kalsa beni 30umda evlendircek. dedim benim zorum erken yaşta anne olmak. bir burun kıvırmalar bi afra bir tavır aman dedim tamam iyi evlenmem ben. höh be kardeşim turşumu mu kurcak nedir. bak ondokuz yaşım aklıma geldi dur ona ayrı bi yazı yazcam. şimdilik hoşçakal dear..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder