19 Ağustos 2010 Perşembe

kendinden soğutan erkek modelleri

kurtlar vadisini takip eden erkek

hani bi de ordaki karakterleri hayatlarına geçirmeye çalışırlar. diziden bi kaç replik söyleyip imalı imalı susmalar lafı da nasıl koydum gibisinden. hiç ama hiç haz etmiyorum. nefret ediyorum o diziden zaten

ezeldeki dayı gibi konuşan erkek
böyle laflarının sonunu yeğenle bitirirler. beni de bitirirler. ıyyyy allahım evlerden ırak. kenan imirzalıoğlunu da sevmem hiç ne buluyorlarsa.. hiç..

kafasında saçtan çok jöle olan erkek
abooovv. yapmayın yavrum lütfen. beni sokak ortasında kusturtmayın. bi de saçma sapan şekil veriyolar böyle kalıp gibi oluyo beeyy..hayır yani doğal hali her zaman daha güzel gözlemlerime dayanarak söylüyorum yataktan kalktığınız gibi çıkın zira uzunsa tarayın yalnız. bi de saçlarınızı yıkayıp çıktıysanız hele oyy yumuk yumuk sevip koklamaz mıyım ben o yumuşacık saçlarınızı. akıllı olun adam olun.

günlük olarak takım elbise giyen erkek
bakın iş icabına kesinlikle lafım yok ama durduk yere hiç yoktan günlük güneşlikken hava böyle takım elbiseyle gezinenler. lütfen uzak durun benden.

giyinmesini beceremeyen erkek
zevksiz erkeğe hiç tahammülüm yoktur. e be kardeşim üstle altını birbirine uyduramıycak kadar özürlüysen kusura bakma da hiç mi etrafında zevkli birileri yok bi çırpın bi help de. gözünü seviyim öyle dolaşma.

öküz erkek
öküzden kastım böyle ince fikirli olmayan, hassas olmayan. ben şöyle şöyle yapıyorum ama incitir miyim kırar mıyım şunu söylemesem mi acaba diye iç muhasebesini yapmayan adamdır. patavatsız da diyebiliriz tabi. bir de sen açık açık söylemezsin bir şeyi hani biraz gizem katarsın cümlenin sonunu o getirsin gözlerimden anlasın dersin ama yok bu herif anlamaz ona böyle tane tane açıklama yapmak zorundasındır. lütfen azıcık anlayın bi şeyleri.

öfkesine hakim olamayan erkek
bi erkek öfkesine hakim olamıyosa ondan ne hayır gelir. öfke anında etrafı kırıp geçirmesi karşısındakine zarar vermesi kim olursa olsun. onu durup düşündürmüyosa napıyorum lan ben diyemiyosa yuh ona pes bişi demicem bu kadar.

kendi beceremediği şeyleri küçümseyen erkek
bakıyorsunuz efendim ortada bir yetenek var. iyi güzel sonra bi tanesi çıkıyor o iğrenç küçümseyici ses tonuyla böyle yayvan yayvan böyle ağzımın ortasına vur dercesine hata aramaya çalışıyor. be eşşek herif şu dünya da sen de bi işe yara da sonra ahkam kes.

hocayla kanka muhabbetine giren erkek
işte bizim sınıfta bir kaç tane var bunlardan. hayır erkek olup bi punduğuna getirip dövesim geliyor onları. ama sadece iç geçirip sesli bi şekilde hof! çekiyorum. erkek olan anlar artık ama işte orasını da sen düşün dear ne kadar anlayış bekleyebilirsin o adamdan pis gıcık.

bencil erkek
bu böyle paşadır. oturur makamında birileri ona fedakarlık yapsın. ekmek elden su göldendir onun hayat felsefesi. birileri çırpınsın karşılık görmek için o hiç tiiye almaz. işi düştüğünde canımdır cicimdir diğer zamanlarda bi tarafına takmaz. ya öyle işte. bencil pislik bişeydir naparsın.

ilgi gördüğünde götü kalkan erkek
en nefret ettiğim tiptir kendisi. böyle sen hoşlanmışındır biraz gururunu okşamışındır. ona sevgi gösterisinde bulunmuşundur. bu zatı muhterem hemen kabuğuna çekilir bi afra bi tafra halleri. bi marjinal takılmalar. boğucam bi gün o olucak. hayır aslında böyle yaptığı zaman direk sallamicaksın. öyle mi tamam. defol. bu kadar yani.

başka kızlarla her haltı yiyip temiz saf bi kızla evlenmek isteyen erkek
hadi len ordan benim ramazan ramazan ağzımı bozdurma. bence zaten bu sadece ütopyadır. adam evlendiği kızın saf ve temiz olduğunu sanar ama öyle değildir. ilahi adalet diye bir şey var ulen. güzelim genç kızlarımız o pis adamlar için mi yıllarca nefislerini tutmuşlar. te allahım ya güldürmesinler beni.

saçma sapan müzik dinleyen erkek
evet çok hassasımdır bu müzik konusunda. böyle arabesk gibi de hem rap gibi de acayip bişiler var ya bi de onları dinleyenler var. sktiriniz gidiniz efendim. (cem yılmaza hörmetler) adam dediğin adam gibi müzik dinler. rock dinler. teomanı sever. işte o erkek candır başımın tacıdır. oy yerim ben onu.

futbolu takıntı yapan erkek
bi adam için futbol karısından çocuğundan önde geliyosa o adam ölsün. bu dünyada yeri yok. işte bu kadar da acımasızım.

birayı severek içen erkek
aslında alkol alan erkek demeliydim ama bazen göz yumulabiliyor. ama severek içiyorsa birayı diğer içkiler ve tatlarından bi haber olduğum için sadede biranın o zıkkım olası tadını biliyorum hay bilmez olaydım binlerce kez töbe yareppim dinimiz amin. işte severek içiyorsa gitsin kendi iğrenç lanet dünyasında içsin. hem onla damak tatlarımız uyuşmuyor demektir. ne ben ona yemek yapabilirim ne onun yaptığı yemeği yiyebilirim. gerçi ben ne olsa yerim ya neyse...

ev işlerini ve yemek yapmayı kadının görevi zanneden erkek
bkz: bencil erkek ayrıca yemek yapabilen bi erkek candır. tadından yinmez. saygılar..

gezmeyi tozmayı konseri sinemayı sevmeyen kös kös duran çılgın olmayan kurallara bağlı yaşayan erkek
bak ne kadar uzun ne kadar sitemkar bi başlık. evet bu tabire uyan erkek yaşın kaç bilmiyorum ama sen huzur evine yerleş şimdiden. orda her gün aynı saatlerde yemek ye aynı saatlerde uyu uyan sevgili ihtiyar dostlarınla maziden bahset ve asla gözüme gözükme.

yerli yersiz konuşan erkek
hayır ben ağır abileri sevmem böyle ketumları. eğlenceli olucak komik olucak fıkır fıkır olucak gelsin canımı yesin. ama şu boş konuşanlar yok mu ay bi de espiri yaptıklarını sanarlar. allaam yardım et. susmazlar bir de habire laf kalabalığı. ay dayanamiiciğim çok sinirlendim.

orda burda caka satan erkek
her konuda illa bişi söylicektir bu herif. konu hakkında en ufak bi bilgisi olmasa bile. bi bilmiş tavırlar bi ahkam kesmeler. hiç bir şeyi beğenmez sanki o daha iyisini yapabilirmiş gibi. yazık. ailecek acıyoruz biz bunlara. onları türk hekimlerine emanet ediyoruz.

şimdilik bu kadar dear. aklıma geldikçe yazarım. :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder