19 Ağustos 2010 Perşembe

saçmalıklar silsilesi2

naman allahım! çok tatlı bi kız çocuğu gördüm bu gün 3-4 yaşlarında gözleri gri-mavi saçları düzdü. yavrum annesinin elinden tutmuş nasıl da hanım hanım yürüyordu. bakışlarıyla da hem çok güzelim hem usluyum en birinci şeker kız benim diyordu. gurban olurum ben ona :D


göztepe parkını seviyorum. ordan geçerken sanki ben oranın prensesiymişim de orası da benim sarayımın bahçesiymiş gibi oluyor. kocaman. yürü yürü bitmiyor yol çiçekler arasından. kafiye de yaparmışım :L hakketen ama kıvrımlı yollarıyla olsun yeşiliyle çiçeğiyle olsun banklarıyla çocuk parklarıyla olsun havuzlarıyla olsun çok hoş bir yer.

bir de bu gün ilkokul arkadaşlarımdan birini gördüm telefoncuda. 5. sınıftan beri hiç görmemiştim. nerdeyse 8 sene olmuş. vay be çok tuhaf oldum. ne çok severdim ben o çocuğu. ama kahrolası utangaçlığım ve çekingenliğim yüzünden nasılsın beni tanıdın mı ben seni tanıdım. bile diyemedim. hof! acaba tanımış mıdır? neyse.. ha bu arada artık msj atabileceğim sevgili dostlarıma nabıyosun len die sorabileceğim :D

ve artık birine "nefes bile almadan seviyorum seni!" demek istiyorum yılların verdiği bir faşırtıyla. şimdi bu faşırtı nerden geldi diye soracaksın. hemen aydınlatayım: hani sular kesilir ve tekrar gelir ve sen musluğu açtığında önce bi ses gelir ardından su gelir ya işte o ses bu faşırtı. gerçi biraz h de var. faşhırtı gibi.. yok biraz pötürdeme de var. o zaman paşhfırtı diyebilir miyiz? galiba evet işte senelerin paşhfırtısıya seni seviyorum leğğn demek istiyorum. tabi o uyurken. hö? diye kaldın deemi evet bende de bi duraksama oldu. sanırım o kendi evinde uyurken ben telepatiyle dicem bunu evet. gerçi bunu kalplerini sahte sevgilerle tatmin edip her ay sevgili değiştirenler anlayamaz. huh. böyle de çizgimi çizer arkasına geçerim. sevgili dost birazdan diyeceklerime inanamıyacaksın ama hepsi gerçek. başliyim madem anlatmaya yeteri kadar gerilimden sonra :P şimdi benim bir tanıdığım var henüz 17 yaşında geçen sordum buna say bakem kaç sevgilin oldu. çocuk sayamadı evet resmen sayısını bilmiyor. hayır matematiksel bi problemi yok merak etme. ve ne var biliyor musun yapmadığı şey kalmamış o sayısını sayamadığı hatunlarla. ve ilginç olanı aynı anda birden fazla kızı idare ediyor. ve asıl ilginç olanı takıldığı kızların erkeklerle görüşmesini yasaklıyor. ay ne iğrenç değil mi?  vay be neler oluyormuş neler.. ama lafımı da koydum. dedim oğlum varya sen çok pis aşık olucaksın nevrin dönücek şu hallerine tükürüp lanet ediceksin. tabi takmadı beyfendi. ama olsun diyim de ben lafımı bir büyük olarak. di mi ;)

işte öyle cemaati müslimin. ramazanı şerifleriniz hayrola..kalın sağlıcakla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder